חיפוש

איך לבחור מתנה שווה לראש השנה לעובדים

אחת התלונות הנפוצות ביותר שנשמעות בקרב עובדים בחברות שונות לא נובעת דווקא מרמת הניקיון בשירותים או מאי אספקה קבועה של קפסולות למכונת הקפה שבמטבח. מסתבר שהתלונה העיקרית נובעת בעיקר מקבלת מתנות מיותרות מטעם המעסיק. לקראת ראש השנה שקרב ובא, יצאנו לבדוק איך תוכלו לבחור את המתנה השווה לעובדים שלכם שתגרום להם להיות מסופקים ושמחים.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך ליווי מטעם גורמים חיצוניים שמבינים דבר או שניים ברכישה של מתנות שוות לעובדים. למקרה שאתם תוהים במי מדובר, כדאי שתדעו שמדובר בעובדים בחברות שונות. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט ברשת חברתית וביקשנו לשמוע מהם איך הם חושבים שצריך לבחור מתנה שווה לראש השנה. קיבלנו לא מעט הצעות ובחרנו את הדרך הטובה ביותר. בשורות הבאות תוכלו לקרוא את ההצעה של יהודית, עובדת בחברת היי טק שמרוצה מהמתנות שהיא מקבלת מהמעסיק שלה.

 

איך לבחור מתנה שווה לראש השנה לעובדים לפי יהודית – שלב מספר 1

יהודית ציינה שבשלב הראשון על המעסיק להבין שהוא לא אחראי יותר על רכישת מתנות לראש השנה. שכן, מעתה ואילך, העובדים הם אלו שאחראיים לרכישה זו. כדי שלא יוצר כאוס בחברה, יהודית מדגישה שצריך לבחור עובד אחד שיהיה אחראי על בחירת המתנות. כך שבשלב הראשון יש לבחור את העובד המתאים ביותר לתפקיד ולהאציל עליו את הסמכות המדוברת.

 

איך לבחור מתנה שווה לראש השנה לעובדים לפי יהודית – שלב מספר 2

בשלב זה, על העובד הנבחר לגשת אל שאר העובדים ולברר איתם איזה מתנה הם הכי רוצים לקבל לראש השנה. ראוי לציין שיהודית הציעה כמה אפשרויות בחירה בשלב זה:

  • אפשר לבחור 3 מתנות ולאפשר לעובדים לענות במייל מהי המתנה המתאימה ביותר עבור כל אחד מהם
  • אפשר לערוך סקר מקיף ולאפשר לכל אחד לבחור את המתנה שהוא רוצה ולבדוק מהי המתנה הנפוצה ביותר שתיבחר בסופו של דבר
  • אפשר לשלוח לעובדים אתר מקוון של חנות עם מתנות לעובדים כדי שכל אחד יבחר את המתנה שלו

 

איך לבחור מתנה שווה לראש השנה לעובדים לפי יהודית – שלב מספר 3

בשלב זה צריך לבדוק באופן מעמיק את התוצאות של שלב מספר 2. כך שאם בחרתם למשל להציג בפני העובדים 3 מתנות שמהן כל אחד יבחר מהי המתאימה לו ביותר, על העובד האחראי לגשת אל האתר של חנות המתנות ולבחור את המתנות הללו לפי מספר העובדים. כך שאם למשל 53 עובדים בחרו במטען נייד לפלאפון, עליו להוסיף 53 מתנות כאלו אל סל הרכישה וכן הלאה. כך עד לביצוע התשלום ושליחת המתנות אל המשרד.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך לבחור מתנה שווה לראש השנה לעובדים. מאחלים שתבחרו נכון.

שי

 

אולי תאהבו גם את