חיפוש

כמה תקציב שווה לפנות לפרסום ממומן בגוגל?

פרסום ממומן בגוגל הפך לחלק חשוב באסטרטגיית השיווק של כל חברה. עם יותר אנשים שמשתמשים באינטרנט ובמכשירים דיגיטליים מאי פעם, אין זה מפתיע שהפרסום הדיגיטלי הפך לפופולרי כל כך. כעת נשאלת השאלה, כמה מהתקציב שלנו כדאי שנקציב לפרסום ממומן בגוגל? כל התשובות כאן במאמר.

בכל הנוגע לפרסום באינטרנט, ישנן אפשרויות רבות העומדות בפני עסקים. שניים מהפופולריים ביותר הם פרסום ממומן בגוגל ופרסום בפייסבוק. אבל אחת השאלות הנפוצות ביותר שעסקים שואלים היא כמה תקציב הם צריכים להקצות לפרסום ממומן בפלטפורמות הללו. בואו נסתכל מקרוב על התשובה.

 

פרסום ממומן בגוגל

Google Ads היא פלטפורמה פופולרית לפרסום מקוון. זה מאפשר לעסקים להציג את המודעות שלהם בדפי תוצאות החיפוש של גוגל כאשר משתמשים מחפשים מילות מפתח ספציפיות. אחד היתרונות של פרסום ממומן בגוגל הוא שעסקים יכולים להגדיר את התקציב שלהם, ולשלם רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלהם.

כשמדובר בתקציב עבור פרסום ממומן בגוגל, הסכום תלוי בגורמים שונים כמו תעשייה, תחרות ומיקום. לפי גוגל, העלות הממוצעת לקליק (CPC) בכל הענפים היא $2.69. עם זאת, עסקים בתעשיות תחרותיות יותר כמו פיננסים וביטוח עשויים לשלם משמעותית יותר על כל קליק.

כדי לקבוע את התקציב שלכם, תוכלו להשתמש בכלי לתכנון מילות מפתח של פרסום ממומן בגוגל כדי להעריך את העלות לקליק עבור מילות המפתח שלכם. לאחר מכן תוכלו להכפיל את העלות המשוערת לקליק במספר הקליקים שברצונכם לקבל כדי לקבוע את התקציב שלכם. עם זאת, חשוב לציין שהתקציב שתגדירו ישפיע על מספר החשיפות והקליקים שתקבלו, ולכן חשוב לעקוב ולהתאים את התקציב שלכם על סמך ביצועי המודעות שלכם.

קידום ממומן בגוגל

פרסום ממומן בפייסבוק

פרסום בפייסבוק היא פלטפורמה פופולרית נוספת לפרסום מקוון. זה מאפשר לעסקים להציג את המודעות שלהם למשתמשי פייסבוק על סמך הנתונים הדמוגרפיים, תחומי העניין וההתנהגויות שלהם. אחד היתרונות של מודעות פייסבוק הוא שהיא מציעה מגוון פורמטים של מודעות, כולל מודעות וידאו, מודעות קרוסלה ופוסטים ממומנים.

בניגוד להצעה של קידום ממומן בגוגל, כשמדובר בתקציב של מודעות פייסבוק, עסקים יכולים להגדיר תקציב יומי או לכל החיים. על פי מחקר של AdEspresso, העלות הממוצעת לקליק עבור מודעות פייסבוק בכל הענפים היא $0.97. עם זאת, עסקים בתעשיות תחרותיות יותר עשויים לשלם יותר על כל קליק.

כדי לקבוע את התקציב שלכם עבור פרסום ממומן בפייסבוק, תוכלו להשתמש בכלי מנהל המודעות של פייסבוק כדי להעריך את העלות לקליק עבור קהל היעד שלכם. לאחר מכן תוכלו להכפיל את העלות המשוערת לקליק במספר הקליקים שברצונכם לקבל כדי לקבוע את התקציב שלכם. חשוב לציין שפייסבוק מציעה גם מגוון אפשרויות מיקוד, כולל מיקום, תחומי עניין והתנהגויות, שיכולים להשפיע על העלות לקליק ועל מספר החשיפות והקליקים שתקבלו.

קידום ממומן בגוגל

אולי תאהבו גם את