חיפוש

4 טיפים לעיצוב המטבח

עיצוב המטבח הוא אחד החלקים החשובים ביותר בעיצוב הבית. המטבח תופס מקום של כבוד בכל בית, ובדרך כלל הוא אזור גלוי יחסית, כך שחשוב להשקיע בעיצוב שלו יותר מאשר בחלקים אחרים של הבית. מעבר לכך, המטבח הוא גם אזור עבודה, כך שהעיצוב שלו גם צריך להיות נוח ויעיל. אנחנו כאן כדי לתת לכם מספר טיפים שיעזרו לכם לעצב את המטבח בצורה טובה.

 

עיצוב המטבח

עיצוב המטבח דורש מאיתנו הקפדה על פרטים רבים. בין אם מדובר על בחירת פריטים כמו ידיות למטבח או אפילו פח אשפה למטבח, ובין אם על דברים שנוגעים לעיצוב בצורה כללית יותר כמו בחירת שיש וארונות.

המורכבות בעיצוב המטבח נובעת מכך שמצד אחד חשוב לנו שהמטבח ייראה יפה, ויחד עם זאת גם חשוב לנו לשמר את הפונקציונליות שלו, כיון שמדובר על אזור שחשוב שיהיה  נוח לעבוד בו. כדי להקל עליכם את העיצוב של המטבח, אנחנו כאן כדי לספר לכם על מספר טיפים שיקלו עליכם בהקשר הזה. בצורה הזו תוכלו גם אתם להנות ממטבח יפה אבל גם כזה שנוח לעבוד בו.

 

בחרו פריטים בקפידה

הדבר הראשון שעליו יש להקפיד הוא לבחור פריטים בקפידה. כדי להימנע ממראה של מטבח עמוס בפריטים, עליכם לבדוק היטב מה הפריטים שבהם אתם בוחרים לעשות שימוש בתור אלמנט עיצובי. מטבח שיש בו יותר מידי אלמנטים דקורטיביים עלול להיראות צפוף, מה שכמובן פוגע בעיצוב הכללי שלו.

 

עמידות וניקיון

המטבח הוא לא האזור הכי סטרילי בבית, ולכן הפריטים שאתם שמים בו צריכים להיות עמידים. בנוסף, וודאו שיש לכם את האפשרות לנקות אותם, כדי שגם לאחר הזמן המטבח שלכם עדיין יראה חדש ונקי.

 

צבעים אחידים

דבר נוסף שחשוב להקפיד עליו הוא שימוש בצבעים אחידים במטבח. המטבח הוא אזור שיש בו לא מעט ציוד, ואם תצליחו לדאוג שכמה שיותר פריטים יהיו בצבעים דומים תוכלו להנות מעיצוב הרמוני, כזה שיהפוך את המטבח שלכם ליפה הרבה יותר.

 

פונקציונליות

הדבר האחרון שצריך לשים לב אליו הוא פונקציונליות. נסו לבחור פריטים דקורטיביים שגם יועילו לכם בעבודה של המטבח עצמה. בצורה הזו אנחנו לא מחזיקים במטבח פריטים רק בשביל היופי אלא גם כדי לעשות בהם שימוש מה שעוזר לנו כמובן לשמור על עיצוב נקי יותר, בלי יותר מידי פריטים במטבח שלנו.

 

לסיכום

עיצוב המטבח דורש מחשבה רבה על מנת להגיע למטבח יפה מצד אחד אך גם כזה שהעבודה בו תהיה נעימה ונוחה. הדבר הראשון שעליו להקפיד הוא לא לעצב את המטבח עם יותר מידי פריטים, אלא להשתדל לשמור על עיצוב נקי כמה שניתן. מעבר לכך הקפידו שהפריטים במטבח יהיו עמידים וכאלו שנוח לנקות אותם, על מנת שגם בעוד כמה שנים המטבח שלכם עדיין יראה נהדר.

מִטְבָּח

אולי תאהבו גם את

כמה עולה להחליף שיש למטבח
כמה עולה להחליף שיש למטבח?

משטח השיש במטבח הוא אחד האלמנטים המשמעותיים ביותר בנוחות של המטבח שלכם ובעיצוב שלו. לעיתים אנשים נמנעים מהחלפת השיש כי הם בטוחים שזה דורש שיפוץ

קראו עוד »