חיפוש

איפה אפשר למצוא תכשיטי זהב במחירים שפויים?

מחפשים מתנה מקורית? להראות את אהבתכם והערכתכם? הכנסו עוד היום לתכשיטי חביב ותהנו ממבחר עצום של תכשיטי זהב בעבודת יד בעיצוב ישראלי אותנתי ומקורי. בחנות הממוקמת בבאר שבע ובאתר האונליין תוכלו להתרשם מלמעלה מחמש מאות פריטים במחירים שפויים ובמשלוחים חינם עד פתח הבית לכל רחבי הארץ. 

 

תכשיטי חביב

חביב תכשיטי יוקרה הינה חנות תכשיטים בבאר שבע המנוהלת כבר שלושה דורות על ידי משפחת חביב. בני המשפחה הינם יהלומנים מוסמכים ותכשיטנים מוכשרים, כל הפריטים המוצגים בחנות הינם פרי עיצוב מקורי, ישראלי ואותנטי ונעשים בעבודת יד קפדנית מחומרי גלם מעולים. חביב תכשיטים מקפידים על מחירים שפויים ושווים לכל כיס כדי שתוכלו להביע את אהבתכם והערכתכם ליקיריכם או לרענן את קופסת התכשיטים שלכם בכל עת.

תכשיטי חביב 

תכשיטי זהב במחירים שפויים

חנות התכשיטים חביב מציעה מבחר של שרשראות לגברים ונשים, צמידים וטבעות, עגילים לכל הגילאים כולל עגילים בטיחותיים לתינוקות וילדות, מזהב טהור ובשיבוץ אבנים טובות. העיצובים המיוחדים נעים בין אלמנטים מן הטבע ומפות הכוכבים, אלמנטים קלאסיים, מודרניים ועכשוויים כדי להתאים לכל סטייל ולכל סגנון אהוב. באתר תוכלו להכנס ללשונית 'עד 500 ₪' על מנת לרכוש תכשיטים מכל הסוגים במחירים שפויים ומתאימים לכל כיס.

תכשיטי זהב במחירים שפויים 

מה תוכלו למצוא בחנות האונליין של תכשיטי חביב?

הקולקציה של תכשיטי חביב מתעדכת כל העת ושואבת השראה מטרנדים חמים באופנה העולמית. בכל פעם שתרצו לרענן את קופסת התכשיטים שלכם או לרכוש מתנה עבור מישהו אהוב ומוערך, היכנסו לאתר האונליין של חביב תכשיטים ותגלו מה חדש. התשלום באתר הינו מאובטח ביותר, המשלוח עד הבית חינם באמינות ואחריות.

 

מתנות מיוחדות למישהו מיוחד

תכשיט זהב הניתן במתנה משדר הערכה ורגשות חמים, מחמם את הלב ומחזק קשרים. להלן מספר פריטים מיוחדים שהכי כיף להעניק למישהו מיוחד:

  1. אמא יקרה לי – שרשרת עם הכיתוב 'MOM' כדי להביע את אהבתכם לאישה היקרה ביותר שלכם, עשויה זהב 14 קראט.
  2. שרשרת חותם המלך – למלכה או למלך הפרטי שלכם, שרשרת חוליות עם תליון פני מלך בסגנון עתיק משובצת אבני זירקון.
  3. טבעת אובאל – טבעת זהב משובצת יהלום פנטזי (יהלום בליטוש לא מעוגל) למתנה מושלמת ולא שגרתית.
  4. עגילי חישוק שילה – עגילים בצורת חישוק מזהב מעוטר בחריטה מהודרת במיוחד, קלאסי ושיקי לכל אירוע נוצץ.
  5. תליון לגבר מגן דוד – באתר תוכלו למצוא שפע של עיצובים חדשניים, עכשווים ומודרנים לסמל הקלאסי של מגן הדוד אשר מייצג את העם היהודי.

 

לסיכום

חנות תכשיטי חביב הממוקמת בבאר שבע מנוהלת כבר שלוש דורות על ידי משפחת חביב במחירים שפויים ושווים לכל כיס. לחנות גם אתר אונליין ממנו ניתן לבצע הזמנות ולקבל במשלוח עד פתח הבית בחינם באחריות ובאמינות.

איפה אפשר למצוא תכשיטי זהב במחירים שפויים?

אולי תאהבו גם את

5 דרכים לקשט לוקר

לאחרונה אנו עדים לתופעה נרחבת שגורמת למשתמשי לוקרים רבים, לקשט את תא הלוקר שלהם בדרך יצירתית. יצאנו לבדוק מהי הסיבה שהובילה לתופעה זו והבנו שכך

קראו עוד »
נר
כמה זמן דולק נר?

נרות הם חלק בלתי נפרד מחגיגות ואירועים. בין אם מדליקים אותם על עוגת יום הולדת, בטקס דתי, או פשוט כקישוט בבית – נרות מספקים אור

קראו עוד »
4 רעיונות לעילוי נשמת
4 רעיונות לעילוי נשמת

על פי המסורת היהודית, החיים כפי שאנחנו מכירים אותם אינם מסתיימים ברגע הפטירה, כאשר הנשמה של הנפטר ממשיכה להתקיים בעולם הבא. בכדי להשפיע ולהיטיב עם

קראו עוד »
חנויות ספרים
האם חנויות ספרים ישארו בעתיד?

המדיות הדיגיטליות שואבות אותנו וגורמות לנו להתמכר אליהן. שכן, רבים צורכים היום חדשות, תרבות ורכילות דרך האינטרנט. עובדה זו הובילה אותנו לתהות לגבי קיומן של

קראו עוד »
כמה בממוצע עולה לאבזר מעבדה
כמה בממוצע עולה לאבזר מעבדה?

למעבדות תפקיד מכריע במחקר, בדיקות וניתוחים מדעיים בתעשיות שונות. על מנת להבטיח תוצאות מדויקות ואמינות, אנשי מקצוע מסתמכים על מגוון רחב של אביזרים וציוד מעבדה. 

קראו עוד »