חיפוש

הכירו את בט 365

בט 365 הינה חברה להימורים על משחקי ספורט, והינה המפעיל בארץ של ענקית הימורי הספורט הבריטית bet 365. היא מופעלת על ידי הצוות המוכשר ביותר שחי ונושם הימורים על משחקי ספורט. ומספק לכם את הפלטפורמה הטובה ביותר להמר על אירועי ספורט משמעותיים ברחבי העולם.

 

היכן למצוא סוכני הימורים?

מציאת סוכן הימורי ספורט לעבוד איתו אינה מסובכת כפי שאולי חשבתם. חיפוש מקוון פשוט יעלה אתרי אינטרנט רבים אשר מפרטים את ברוקרי ההימורים הפופולאריים ביותר באינטרנט או נותנים לך גישה ישירה לאתרים הפופולאריים ביותר. בט 365 היא הכתובת הנכונה למציאת סוכני בטים, או סוכני הימורים שיעזרו לכם בדרך לזכייה.

לאתרים אלה יש ממשק דומה לזה של ספר ספורט מקוון רגיל, כך שהם פשוט להירשם ולהשתמש בהם. הם בדרך כלל מוסדרים, אז אתם יכולים לסמוך על סוכני ההימורים של בט 365 כדי לשמור על הכסף שלכם בטוח. ויש להם קשרים ארוכי טווח עם סוכני ההימורים שמציעים את הסיכויים הטובים ביותר.

Bet365

חברת ההימורים על אירועי ספורט הבריטית החזקה בעולם

Bet 365 היא חברת הימורים מקוונת המציעה הימורי ספורט ומשחקי קזינו. בנוסף למטה החברה בעיר סטוק-און-טרנט באנגליה, ל- Bet365 יש משרדים נוספים במנצ'סטר, גיברלטר, מלטה, בולגריה ואוסטרליה. הקבוצה העסיקה למעלה מ-4,000 עובדים נכון לשנת 2020.

Bet365 הוא שם מסחרי של Hillside (New Media) Ltd. אשר פועלת היום במדינות רבות ברחבי העולם דרך סניפים מקומיים שעובדים ביחד עם המטה הבריטי. על מנת להנגיש הימורים על משחקי ספורט, על ידי מהמרים מכל העולם.

 

פרסים והישגים

בטקס eGaming Review Operator Awards 2010 שאורגן על ידי מגזין eGaming. החברה זכתה בפרס "מפעיל השנה", לחברה הפעילה ביותר להנגשת הימורים על ספורט בכל העולם. Bet365 מדורגת במקום השלישי בטבלת הליגה של The Sunday Times Profit Track 100, המדרגת חברות פרטיות בבריטניה על סמך קצב צמיחת הרווח.

Bet365 דורגה גם כאחת מחברות הטכנולוגיה, המדיה והטלקום הצומחות ביותר בבעלות פרטית בטבלת הליגה של The Sunday Times Tech Track 100. מגזין eGaming Review דירג את Bet365 כחברת משחקי האינטרנט מספר אחת בשנים 2010, 2011 ו-2012 כחלק מרשימת 50 הפלטפורמות השנתית של 50 חברות משחקי האינטרנט המשפיעות ביותר.

דניס קואטס, מייסדת ומנכ"לית שותפה של Bet365, קיבלה תואר CBE ברשימת הכבוד לשנה החדשה של המלכה לשנת 2012 עבור שירותים לקהילה ולעסקים בבריטניה. בפברואר 2013 דניס קואטס הוכתרה כאחת ממאה הנשים החזקות ביותר בבריטניה על ידי הרדיו הממלכתי של בריטניה.

 

לסיכום

כולם כבר יודעים כיום, שהפלטפורמה של בט 365 ישראל, היא פלטפורמת ההימורים הטובה ביותר בארץ. המספקת לכם את השירות ברמה הגבוה ביותר, עם הליווי של סוכני הבטים שלנו. יהיה לכם קל יותר לנצח ולהרוויח בזכות הכישרון שלכם. בפלטפורמת ההימורים הטובה ביותר בהגיע לישראל.

Bet365

אולי תאהבו גם את

5 דרכים לקשט לוקר

לאחרונה אנו עדים לתופעה נרחבת שגורמת למשתמשי לוקרים רבים, לקשט את תא הלוקר שלהם בדרך יצירתית. יצאנו לבדוק מהי הסיבה שהובילה לתופעה זו והבנו שכך

קראו עוד »
נר
כמה זמן דולק נר?

נרות הם חלק בלתי נפרד מחגיגות ואירועים. בין אם מדליקים אותם על עוגת יום הולדת, בטקס דתי, או פשוט כקישוט בבית – נרות מספקים אור

קראו עוד »
4 רעיונות לעילוי נשמת
4 רעיונות לעילוי נשמת

על פי המסורת היהודית, החיים כפי שאנחנו מכירים אותם אינם מסתיימים ברגע הפטירה, כאשר הנשמה של הנפטר ממשיכה להתקיים בעולם הבא. בכדי להשפיע ולהיטיב עם

קראו עוד »
חנויות ספרים
האם חנויות ספרים ישארו בעתיד?

המדיות הדיגיטליות שואבות אותנו וגורמות לנו להתמכר אליהן. שכן, רבים צורכים היום חדשות, תרבות ורכילות דרך האינטרנט. עובדה זו הובילה אותנו לתהות לגבי קיומן של

קראו עוד »
כמה בממוצע עולה לאבזר מעבדה
כמה בממוצע עולה לאבזר מעבדה?

למעבדות תפקיד מכריע במחקר, בדיקות וניתוחים מדעיים בתעשיות שונות. על מנת להבטיח תוצאות מדויקות ואמינות, אנשי מקצוע מסתמכים על מגוון רחב של אביזרים וציוד מעבדה. 

קראו עוד »