חיפוש

ככה עושים את זה – המדריך המלא לפן כמו במספרה

אם את רגילה ללכת למספרה בשביל להנות מפן מושלם, הגיע הזמן שגם את תדעי לעשות אותו בכוחות עצמך. את יכולה לשחזר את הפן ולקבל פן כמו במספרה. ריכזנו לך כאן את המדריך שיעזור לך לעשות פן מושלם ומדויק שיגרום לכולם לחשוב שהרגע יצאת מהמספרה. מתחילים…

 

שלב ראשון – דואגים לפן איכותי

כדי להצליח לעשות פן מקצועי חשוב שיהיה פן לשיער איכותי. האמת היא שלא כל כך משנה שם החברה ומספר הוואט שלה המכשיר שיש לכם. כן חשוב שיהיו לכם האביזרים הנלווים לפן: מה שחשוב כרגע הוא הפיה. הפיה תאפשר לך לשלוט על ויסות חום הפן וכך תוכלי לנווט אותו בקלות על פני השיער. כשאין פיה לפן, קשה לדייק את העיצוב. קשה לשלוט על השיערות והן נוטות להתקרזל אחת לשניה.

דאגי לוודא שיש לך מברשת מתאימה לפן. מברשת עגולה בקוטר התלתלים שתרצי. אם את רוצה שיער ישר בחרי מברשת עגולה וגדולה תואמת. תמיד תוכלי לשלב מספר מברשות לקבלת מראה מתולתל מגוון המשלב גם תלתלים דקים וגם עבים.

פן לשיער

שלב שני – מתחילים על שיער נקי

פן טוב מתחיל משיער נקי. הקפידי לחפוף היטב את השיער. השקיעי בשמפו איכותי שימקסם את שגרת הטיפוח שלך. כאשר את חופפת את השיער הקפידי לעסות היטב את השורשים והקרקפת. שימוש במרכך שיער לאחר החפיפה בשמפו, תוסיף לשיערך מראה רך ושופע. את המרכך כדאי למרוח מאמצע השערה עד לקצוות. כדאי להימנע ממריחת מרכך שיער על שורשי השערות.

ייבוש השיער צריך להיעשות ברכות בתנועות עדינות כדי למנוע חשמל סטטי שיקפיץ שערות למעלה… יבשי את השיער עם מגבת רכה ודקה בתנועות טפיחה נעימות. מגבות עבות ובשרניות נוטות להקשות את השיער וליצור מראה אחר.

 

שלב שלישי – מזינים את השיער

פן לשיער מחמם את השיער ויש לא מעט אנשים ששערותיהם נפגמו כתוצאה משימוש במייבשי שיער. כדי להגן על שיערך ולהקנות לשיער מראה של פן כמו במספרה, הזיני את השיער היטב לפני התחלת השימוש בפן. מרחי על השיער תכשיר סרום לשיער המרים את שורשי השיערות ומגן עליו מפני נזקי מייבשי שיער.

 

שלב רביעי – מתחילים עם הפן

בשלב זה כדאי לחלק את השיער לארבע באמצעות קן אמצעי לרוחב ולאורך הראש. כל קבוצה כזו לתפוס בקליפס לשיער וכך, לעבור מקבוצה לקבוצה בעשיית הפן. התחילי לגלגל את השיער על המברשת ולתת לפן לחמם אותו ופשוט לדחוף אותו לכיוון המברשת. הניעי את המברשת בתנועות מעגליות בהתאם לעיצוב תרצי לקבל וכך גם את הפן בתיאום.

פיית הפן צריכה להיות משופעת כל הזמן לכיוון המברשת. עוצמת החימום הרצויה תלויה ברמת המיומנות שלך. ההמלצה היא להתחיל בחום בינוני ולהעלות אותו בהמשך, עם צבירת הידע.

פן לשיער

אולי תאהבו גם את

5 דרכים לקשט לוקר

לאחרונה אנו עדים לתופעה נרחבת שגורמת למשתמשי לוקרים רבים, לקשט את תא הלוקר שלהם בדרך יצירתית. יצאנו לבדוק מהי הסיבה שהובילה לתופעה זו והבנו שכך

קראו עוד »
נר
כמה זמן דולק נר?

נרות הם חלק בלתי נפרד מחגיגות ואירועים. בין אם מדליקים אותם על עוגת יום הולדת, בטקס דתי, או פשוט כקישוט בבית – נרות מספקים אור

קראו עוד »
4 רעיונות לעילוי נשמת
4 רעיונות לעילוי נשמת

על פי המסורת היהודית, החיים כפי שאנחנו מכירים אותם אינם מסתיימים ברגע הפטירה, כאשר הנשמה של הנפטר ממשיכה להתקיים בעולם הבא. בכדי להשפיע ולהיטיב עם

קראו עוד »
חנויות ספרים
האם חנויות ספרים ישארו בעתיד?

המדיות הדיגיטליות שואבות אותנו וגורמות לנו להתמכר אליהן. שכן, רבים צורכים היום חדשות, תרבות ורכילות דרך האינטרנט. עובדה זו הובילה אותנו לתהות לגבי קיומן של

קראו עוד »
כמה בממוצע עולה לאבזר מעבדה
כמה בממוצע עולה לאבזר מעבדה?

למעבדות תפקיד מכריע במחקר, בדיקות וניתוחים מדעיים בתעשיות שונות. על מנת להבטיח תוצאות מדויקות ואמינות, אנשי מקצוע מסתמכים על מגוון רחב של אביזרים וציוד מעבדה. 

קראו עוד »