חיפוש

טיפים לניקיון כמו שצריך

עד לא מזמן סברנו שלא התברכנו ביכולות ניקיון מרשימות. שכן, הדירה והמשרד שלנו תמיד היו נקיים באופן בסיסי, אבל לא מבריקים. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק את העניין באופן מעמיק, כדי לראות איך אנחנו יכולים לשנות את המצב. להפתעתנו, גילינו שאנחנו יכולים להביא לשינוי בתוצאות הניקיון העגומות שלנו. שכן, יש טיפים חשובים שמובילים לניקיון מופתי. הישארו אתנו ותגלו מה הם הטיפים הללו ואיך תוכלו ליישם אותם בקלות.

 

הטיפ ה – 1 שיאפשר לכם לנקות כמו שצריך: תחליפו את אביזרי הניקיון בתדירות גבוהה

אם אתם רוצים לנקות כמו שצריך, כדאי שתדעו כי עליכם להחליף את אביזרי הניקיון בתדירות גבוהה. אנחנו גילינו למשל שאנו עושים שימוש רב מידי בסמרטוטים. כך שבעצם, במקום לנקות איתם, אנחנו מעבירים לכלוך ממקום אחד לאחר. זה הרי ידוע שהסמרטוטים צוברים לא פעם אבק. ברגע שהוא נשאר במקומו ולא עובר כביסה או חידוש, הוא צפוי לעבור ממקום למקום ולהביא לניקיון בינוני ומטה.

 

הטיפ ה – 2 שיאפשר לכם לנקות כמו שצריך: תסתייעו בגורמים חיצוניים בעת הצורך

הטיפ הזה הגיע אלינו מאישה שיודעת דבר או שניים בניקיון – אמא שלנו. הבית שלה תמיד מצוחצח והיא תמיד אומרת לנו שאם אנחנו רוצים שהסביבה שלנו תהיה נקייה על הצד הטוב ביותר, עלינו להסתייע בחברת ניקיון חיצונית או מנקה שיגיע לעשות את העבודה במקומנו. מסתבר שהיא לא סומכת עלינו וחושבת שעדיף שנוותר. אם אתם מרגישים זה גם המצב אצלכם, כדאי שתיכנסו לאתר של חברת ניקיון כדי שתוכלו להגיע לכל המידע בנושא ולקבל שירות מקצועי.

 

הטיפ ה – 3 שיאפשר לכם לנקות כמו שצריך: תשמשו בחומרי ניקיון איכותיים

יכול להיות שעד היום בחרתם בחומרי ניקיון באופן אקראי. אם כך, כדאי שתדעו שעליכם לשנות את ההרגל הזה. מסתבר שצריך לבצע בחירה מוקפדת ביותר של חומרי ניקיון. שכן, החומרים האיכותיים מביאים לתוצאה חיונית. אם אינכם יודעים איך להגיע אל החומרים הללו, כדאי שתדעו שאפשר לברר אודותיהם ברחבי הרשת. הנה כמה פלטפורמות שיסייעו לכם:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • פורומים

 

הטיפ ה – 4 שיאפשר לכם לנקות כמו שצריך: תנקו רק כשיש לכם זמן פנוי

הטיפ האחרון שלנו עבורכם נוגע לזמן שבו אתם בוחרים לבצע את הניקיון. מי שבוחרים לנקות בזמן של "חלון" קצר של כמה דקות, עשויים לגלות שבסופו של דבר, הניקיון היה לחינם. שכן, במצבים כאלה אנו ממהרים בדרך כלל ועשויים לדרוך למשל על הרצפה הרטובה (במקום לשבת בסבלנות) ולהשאיר סימנים. ניקיון ברגעים שקטים ורגועים עשוי למנוע את המצב הזה ולהביא לתוצאה מיטבית.

 

השורה התחתונה – אתם יכולים לעשות זאת

מדריך זה הציג בפניכם את הטיפים שיאפשרו לכם לנקות כמו שצריך. עכשיו אתם יודעים שיש לכם את היכולת לעשות זאת, כך שנותר לכם רק לבחור את הטיפים הנכונים עבורכם.

מנקים כמו שצריך

אולי תאהבו גם את

ספה
ניקוי ספות בד

ספות בד הן הפריט הדומיננטי והחשוב ביותר בבית, זאת שהן מיועדת  לשלל צרכים – הן לישיבה, אכילה, צפייה בטלוויזיה או סתם הירגעות אחרי יום עבודה ארוך. הסלון הוא לב הבית ונמצא בשימוש יום יומי אשר דורש תחזוקה שוטפת.

קראו עוד »
שואב אבק
ניקוי ריפודים – טיפים

פעולה של ניקוי ספות היא פעולה אינטגרלית אותה אנו מבצעים על בסיס יום יומי או שבועי, אולם רבים תוהים לעצמם מדוע הם עדיין לא מצליחים להסיר את הכתמים העקשניים שנוצרו על גבי הספה

קראו עוד »
ספה וכריות
ניקוי ספות – מחיר ללא תחרות

פעולה של ניקוי ספות היא ללא ספק אחת מפעולות הניקיון הכי פחות אהובות על הקהל הישראלי, ולא בכדי. לאור העובדה כי כמעט בכל בית יש מספר ספות, נדרשות מספר פעולות על מנת לבצע ניקוי יסודי של הספות אולם לרוב מדובר בפעולה אשר לא ניתן להשלים אותה באופן היסודי ביותר

קראו עוד »
סלון
ניקוי ספות

כל אדם יודע כי אחת הבחירות החשובות ביותר במעבר לדירה חדשה או אפילו שיפוץ ושדרוג של הדירה קיימת, טמון בבחירת הרהיטים. בחירת ספה מתאימה לבית היא אחת הבחירות הקריטיות ביותר שאנו עושים, ולא בכדי.

קראו עוד »