חיפוש

ניקוי ריפודים – טיפים

על מנת לנקות את הריפוד המונח על גבי הספה ישנה חשיבות רבה לאבחון מדויק של סוג הריפוד וזאת על מנת להתאים לו את פעולת הניקוי המתאימה. כיצד נדע זאת? להלן כל הפרטים.

ניקוי ריפודים – ניקיון יסודי בהתאמה מוחלטת לסוג

פעולה של ניקוי ספות היא פעולה אינטגרלית אותה אנו מבצעים על בסיס יום יומי או שבועי, אולם רבים תוהים לעצמם מדוע הם עדיין לא מצליחים להסיר את הכתמים העקשניים שנוצרו על גבי הספה, כמו גם תסכול רב כתוצאה מאי הגעה לפינות חשוכות בתוך הספה. אין עוררין על כך כי כיום הספות החדשות אשר מיוצרות במפעלים מגיעות עם ריפודים נשלפים אותם ניתן לכבס בקלות, אולם לרוב פעולה לא נכונה של כיבוס הריפוד וכן העובדה כי לא מתבצע התאמה מוחלטת של חומרי הניקיון לסוג הריפוד גורם לכך שרבים נותרים מתוסכלים ומאוכזבים. המומחים של חברת bar-nikuy, החברה המובילה בישראל לפתרונות ניקיון מתקדמים מסבירים לכם כעת את כל מה שרציתם לדעת על ניקוי ריפודים – וחששתם לשאול.

ניקוי ריפודים – האם ניתן לבצע זאת באופן עצמאי?

על מנת לנקות את הספה, כמו גם פריטי ריהוט אחרים שעל גביהם יש ריפוד חשוב מאוד לשים לב לחומר ממנו עשוי הריפוד. ע"פ המומחים של בר ניקוי, עוד במעמד הרכישה של הספה החדשה חשוב מאוד לבקש לקבל פרטים לגבי סוג הריפוד ודרכי הניקוי שלו. עבודה ע"פ הוראות היצרן תבטיח לרוב עבודת ניקיון טובה, אולם היא לא תספיק וזאת משום שמומלץ אחת לתקופה לבצע ניקיון מקצועי ע"י חברה מקצועית כמו חברת בר ניקוי וזאת משום שגם פעולת ניקוי בהתאמה לסוג הריפוד ושימוש בחומרים מתאימים אינם מבטיחים הסרה מוחלטת של כתמים כמו גם הסרה של האבק והלכלוך אשר מצטברים על גבי הספה. על כן, פנייה לחברת בר ניקוי תבטיח כי פעולת הניקוי אשר תתבצע תהיה יסודית, נכונה ומותאמת באופן מדויק לסוג הריפוד.

ניקוי מקצועי של ריפודים באמצעות חברת בר ניקוי

חברת בר ניקוי היא החברה המובילה כיום בישראל לתחום פתרונות ניקוי ומאפשרת לכם לקבל אבחון מדויק עד הבית מטעם נציג החברה אשר יידע להתאים את חומרי הניקוי המתקדמים וההידודים לסביבה לסוג הריפוד אשר נמצא בביתכם. למעשה, חברת בר ניקוי משתמשת במגוון רחב של כלים וזאת על מנת לבצע ניקיון יסודי הכולל שאיבה באמצעות שואב אבק עוצמתי של כל האבק והלכלוך אשר הצטבר, כמו גם שימוש בחומרים מתקדמים אשר יכולים להסיר את כל הכתמים והלכלוך.  בלקיחה של חברת בר ניקוי תוכלו להיות בטוחים כי הספה שלכם כמו גם הריפודים האחרים הנמצאים בבית יטופלו באופן המיטבי ביותר וזאת על מנת לשמור על בריאותכם כמו גם על איכות הריפוד לאורך זמן ארוך.

לאתר החברה:

https://www.bar-nikuy.co.il

 

אולי תאהבו גם את

ספה
ניקוי ספות בד

ספות בד הן הפריט הדומיננטי והחשוב ביותר בבית, זאת שהן מיועדת  לשלל צרכים – הן לישיבה, אכילה, צפייה בטלוויזיה או סתם הירגעות אחרי יום עבודה ארוך. הסלון הוא לב הבית ונמצא בשימוש יום יומי אשר דורש תחזוקה שוטפת.

קראו עוד »
ספה וכריות
ניקוי ספות – מחיר ללא תחרות

פעולה של ניקוי ספות היא ללא ספק אחת מפעולות הניקיון הכי פחות אהובות על הקהל הישראלי, ולא בכדי. לאור העובדה כי כמעט בכל בית יש מספר ספות, נדרשות מספר פעולות על מנת לבצע ניקוי יסודי של הספות אולם לרוב מדובר בפעולה אשר לא ניתן להשלים אותה באופן היסודי ביותר

קראו עוד »
סלון
ניקוי ספות

כל אדם יודע כי אחת הבחירות החשובות ביותר במעבר לדירה חדשה או אפילו שיפוץ ושדרוג של הדירה קיימת, טמון בבחירת הרהיטים. בחירת ספה מתאימה לבית היא אחת הבחירות הקריטיות ביותר שאנו עושים, ולא בכדי.

קראו עוד »