חיפוש

ניו קאר ליס מציגים: אופל אדם

אופל אדם, רכב מיני ספורט מודרני וייחודי הוא רכב אשר מבטיח נסיעה בטוחה ושקטה אבל גם הרבה מאוד סטייל שימשוך את כל המבטים של הסביבה.

אופל אדם – בין הדגמים הנמכרים ביותר בישראל

חברת אופל העולמית היא חברת רכב אהובה ופופולרית מאוד בישראל כמו גם בעולם, זאת בזכות פיתוחים פורצי דרך בתחום הרכב. מאז החלו להיות משווקים בישראל דגמי אופל הם זכו לפופולריות רבה וזאת לאור העיצוב החדשני והמודרני וכן כלל המערכות המתקדמות אשר מהוות את חוד החנית של הטכנולוגיה הגרמנית. כעת, בזכות חברת ניו קאר ליס החלום של רבים יכול להתגשם – בזכות תנאי מימון נוחים כמו גם החזר תשלומים נוח ומותאם לתקציב תוכלו לרכוש רכב אופל אדם ולהבטיח איכות נסיעה יוצאת מן הכלל כמו גם רכב ספורט יפהפייה ואלגנטי.

 

הבחירה הטובה ביותר בשבילך

החיים העירונים הצפופים מחייבים כיום מציאת פתרונות מתקדמים, וזאת על מנת לקבל חווית נהיגה יוצאת מן הכלל בעיר הסואנת כמו גם מאיכות נסיעה טכנולוגית ובטיחותית. אופל אדם ממש למעשה את כל התגשמות החלום העירוני בזכות רכב קטן וספורטיבי אשר מאובזר במערכות בלימה מתקדמות כמו גם במיטב הטכנולוגיה הגרמנית אשר מבטיחים כי תוכלו ליהנות מרכב אמין ובטיחותי וזאת מבלי להוציא עשרות אלפי שקלים, זאת כאמור בזכות תנאי המימון של חברת ניו קאר ליס אשר משנה לחלוטין את כל מה שהכרתם לגבי ליסינג: כעת ניתן לרכוש אופל אדם בהתאם להחזר החודשי המתאים לכם, זאת מבלי לקבל קנס במידה ותרצו להחליף את הרכב בתום החוזה וללא קנסות. אין ספק, כי אופל אדם היא הבחירה הטובה ביותר בעבור אנשים אשר רוצים לחיות בעיר אולם להתנהל עם רכב נוח וקומפקטי וזאת לאור העובדה כי על אף ומדובר ברכב קטן, הוא מצויד במנוע בנזין בנפח של 1.4 אשר מספק 87 כוס סוס, מה שמבטיח נסיעה מהירה והאצה תוך שניות בודדות. בנוסף, הרכב הוא בעל רמת בטיחות גבוהה ביותר וזאת לאור העובדה כי מותקנות בו מערכות הבטיחות הטובות ביותר בעולם, כמו גם שש כריות אוויר ומערכת בלימה עוצמתית. תיבת ההילוכים של האופל אדם היא בעלת חמישה הילוכים וניתן לבחור בין מערכת הילוכים ידנית או אוטומטית, מה שמבטיח למעשה חיסכון בתצרוכת הדלק.

מעוניינים לרכוש אופל אדם? רק באמצעות ניו קאר ליס

חברת ניו קאר ליס מאפשרת לכם להנות מתנאי מימון נוחים כמו גם ייעוץ מקצועי מצוות המומחים של החברה אשר יידאג לספק לכם את כל המידע הנדרש והנחוץ, כך שתוכלו להיות בטוחים שעשיתם בחירה נכונה. לרכישת אופל אדם לחצו כאן או השאירו פרטים באתר לקבלת פרטים נוספים ותיאום נסיעת מבחן על אופל אדם, רכב המיני ספורט הנמכרת ביותר בישראל.

אולי תאהבו גם את

רכב
ליסינג פרטי ללא מקדמה: מה צריך להכין לפני?

חברת קפיטל מוטורוס היא יבואנית הרכב המובילה בישראל מזה שנים ארוכים, ומציעה לקהל לקוחותיה להתרשם מבין מגוון עצום של רכבים. קטלוג הרכבים של החברה מורכב מיותר מ 250 דגמים חדשים אשר נבדקו תחת התנאים המחמירים ביותר,

קראו עוד »