חיפוש

פתיחת סתימה במכונת כביסה

סתימה במכונת כביסה הינה בעיה קלה לפתירה, אבל עלולה לגרום לנזק ומטרד גדול, במיוחד אם אתם לא מבינים במכונות כביסה. אם נתקלתם בסתימה במכונת הכביסה שלכם, יהיה עליכם לבצע מספר צעדים פשוטים לפתיחתה, וזאת בהינתן שמדובר בסתימה פשוטה במכונה. אז איך פותחים סתימה במכונת הכביסה ומתי כדאי לפנות לאיש מקצוע?

 

איך תדעו שיש לכם סתימה במכונת הכביסה?

יהיה לכם קל לדעת שיש לכם סתימה במכונת הכביסה. ברגע שכשאתם מוציאים את הכביסה בסיום מכונה ויש לכם בריכה של מים בתוך המכונה, זה אומר שיש לכם סתימה. כדאי להבדיל מתי מדובר בסתימה והתנקזות של מים ומתי מדובר בכשל במכונה שלא מבצעת סחיטה של הבגדים.

 

איך צריך לטפל בסתימה במכונת כביסה?

כל סוג של סתימה הוא שונה ויש לטפל בסתימה בצורה מותאמת. כך למשל פתיחת סתימה במכונת הכביסה שלכם לא תהיה דומה לפתיחת סתימה בברז או פתיחת סתימה בשירותים. כשמדובר בסתימה במכונת הכביסה יש לנסות להבין את מבנה המכונה ואז להבין ממה נובעת הסתימה ומה מקור הבעיה. אם אינכם מבינים במבנה מכונת הכביסה שלכם ולא יודעים איך לבדוק זאת, מומלץ כבר בשלב הזה לפנות לטכנאי.

 

בשלב הראשון – נקו את צינור הניקוז

במידה ואתם מעוניינים לנסות לפתוח את הסתימה בעצמכם כדאי קודם כל לבדוק את צינור הניקוז. נתקו את מכונת הכביסה מהחשמל והרחיקו אותה מהקיר כך שתהיה לכם גישה לצינור הניקוז. הניחו מחבת או קערה לניקוז המים, ונתקו את הצינור. נקו אותו ובדקו האם הייתה בו סתימה. נסו להחזיר אותו לאחר מכן ובדקו האם עדיין יש סתימה.

 

בשלב השני – בדקו את משאבת הניקוז

במידה והסתימה לא נפטרה כדאי לבדוק את משאבת הניקוז של מכונת הכביסה. גם במקרה זה יש להוציא את משאבת הניקוז, לנקות אותה ולבדוק האם יש משהו בפנים שגורם לסתימה. כדאי לבדוק גם את המדחף ולוודא שהוא נע בחופשיות, ובמידה ולא לבדוק מה הגורם לכך.

 

מתי כדאי לפנות לטכנאי?

במידה והבעיה לא הייתה בצינור הניקוז או במשאבת הניקוז, או שלא הצלחתם למצוא אותם בעצמכם ולטפל בהם, כדאי לפנות לאיש מקצוע שיטפל בסתימה. אם הבעיה אינה במשאבת או צינור הניקוז, הדבר אומר שמדובר בסתימה מורכבת המצריכה טיפול של טכנאי המבין במכונות כביסה ומכיר את המבנה שלהן. הטכנאי יוכל לטפל בבעיה בצורה מהירה מבלי ליצור נזק למכונת הכביסה.

 

לסיכום – כך תטפלו בסתימה במכונת הכביסה שלכם

כשיש לכם סתימה במכונת הכביסה חשוב שתטפלו בה רק אם אתם מכירים את המכונה ויודעים מה אתם עושים. בדקו את צינור הניקוז ונקו אותו וכן את משאבת הניקוז. במידה והבעיה אינה בצינור ובמשאבת הניקוז, או שאינכם מצליחים למצוא אותם, מומלץ לפנות לטכנאי מקצועי שיטפל בסתימה.

סתימה במכונת כביסה

אולי תאהבו גם את

5 דרכים לקשט לוקר

לאחרונה אנו עדים לתופעה נרחבת שגורמת למשתמשי לוקרים רבים, לקשט את תא הלוקר שלהם בדרך יצירתית. יצאנו לבדוק מהי הסיבה שהובילה לתופעה זו והבנו שכך

קראו עוד »
נר
כמה זמן דולק נר?

נרות הם חלק בלתי נפרד מחגיגות ואירועים. בין אם מדליקים אותם על עוגת יום הולדת, בטקס דתי, או פשוט כקישוט בבית – נרות מספקים אור

קראו עוד »
4 רעיונות לעילוי נשמת
4 רעיונות לעילוי נשמת

על פי המסורת היהודית, החיים כפי שאנחנו מכירים אותם אינם מסתיימים ברגע הפטירה, כאשר הנשמה של הנפטר ממשיכה להתקיים בעולם הבא. בכדי להשפיע ולהיטיב עם

קראו עוד »
חנויות ספרים
האם חנויות ספרים ישארו בעתיד?

המדיות הדיגיטליות שואבות אותנו וגורמות לנו להתמכר אליהן. שכן, רבים צורכים היום חדשות, תרבות ורכילות דרך האינטרנט. עובדה זו הובילה אותנו לתהות לגבי קיומן של

קראו עוד »
כמה בממוצע עולה לאבזר מעבדה
כמה בממוצע עולה לאבזר מעבדה?

למעבדות תפקיד מכריע במחקר, בדיקות וניתוחים מדעיים בתעשיות שונות. על מנת להבטיח תוצאות מדויקות ואמינות, אנשי מקצוע מסתמכים על מגוון רחב של אביזרים וציוד מעבדה. 

קראו עוד »