חיפוש

ויזה לילדים לארה"ב – מדריך

רבים תוהים לעצמם מאיזה גיל יש צורך בהוצאת ויזה לארה"ב עבור ילדים. למעשה, גם תינוק בן יומו צריך ויזה – כיצד התהליך מתבצע? כל הפרטים.

 

הוצאת ויזה לארה"ב – גם עבור ילדים

כידוע, מדינת ישראל היא בין המדינות הבודדות בעולם אשר קיימת חובה להוצאה של ויזה לכניסה לארה"ב, בכל שכבות הגיל, גם כאשר מדובר בתינוקות, פעוטות וילדים. כל אזרח ישראלי אשר מעוניין לבקר בארה"ב, גם אם מדובר בנסיעה עסקים או טיול מחויב בהוצאת ויזה, כאשר בהקשר לילדים אופן הוצאת ויזה לילדים לארה"ב שונה במעט.

 

במה שונה ויזה לארה"ב בכל הקשור לילדים?

 כאשר אנו בוחנים את הנושא של הוצאת ויזה עבור ילדים, חשוב לדעת כי הוויזה הזו מתחלקת למעשה לשתי שכבות גיל: ילדים מתחת לגיל 14 אינם נדרשים להגיע לראיון בשגרירות ארה"ב, וניתן להגיש את מסמכי הבקשה עבורם ישירות לשגרירות בשני דרכים: במידה וקרוב משפחה מדרגה ראשונה מגישים בקשה לוויזה בעצמם ומגיעים לראיון, אותו הורה או קרוב משפחה ימסור את מסמכי הבקשה של הילד כאשר חשוב להוסיף את הילד במערכת הבקשה לוויזה, תחת אותו חשבון. במידה ואין קרוב משפחה אשר מגיע לראיון להוצאת ויזה, יש להעביר את מסמכי הבקשה עבור הילד באמצעות חברת השליחויות של דואר ישראל, כאשר לאלו אשר מתגוררים בירושלים ניתנת האפשרות להגיש את המסמכים בקונסוליה עצמה.  בהקשר לילדים מעל גיל 14,  תהליך הוצאת הוויזה היא זהה לחלוטין להליך הוצאת ויזה רגילה, כאשר ההבדל היחיד הוא שעל הילד להגיע לראיון בשגרירות יחד עם אחד מהוריו או אפוטרופוס.

כיצד מתבצע ההליך?

יש  לבצע מילוי טופס בקשה לוויזה לארה"ב  באופן אלקטרוני, כאשר חובה להקפיד על מילוי כל הפרטים הנדרשים ולענות על כל השאלות בשאלון, כאשר לאחר מכן יש לבצע רישום בקשה לוויזה ותשלום האגרה – למרות שילדים מתחת לגיל 14 אינם נדרש להגיע לראיון, יש לבצע רישום במערכת בקשת הוויזה ולדאוג לשלם את אגרת הוויזה וזאת בכדי שניתן יהיה למסור את המסמכים למסירה לשגרירות. חשוב לדעת: ללא אישור זה לא יקבלו את המסמכים למסירה לשגרירות ובסוף התהליך יש להגיש את המסמכים לשגרירות, כאשר בהנחה שלא חסר שום מסמך והטופס מולא כנדרש הדרכון ישלח חזרה עם שליח לכתובת אשר צויינה תוך כשלושה שבועות.

 

מעוניינים להוציא וויזה לארה"ב עבור ילדכם? באמצעות חברת visa usa תוכלו למלא את כל הטפסים בעברית, כמו גם לבצע וידוא של הפרטים ע"י נציג של החברה והכנה לראיון בשגרירות (מרכיב קריטי ביותר בהליך הוצאת וויזה לארה"ב) ובהליך מהיר יותר לקבל את הוויזה בכפוף להחלטת השגרירות. למה אתם מחכים? פנו בהקדם לנציגי החברה לתיאום ראשוני ולבדיקת הזכאות שלכם כך שגם אתם וגם ילדיכם תוכלו לנסוע לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות.

אולי תאהבו גם את

סירה
בחירות

האם יש משהו מרגש יותר מאשר להגיע לנתב"ג עם מזוודה שארזנו לפני כמה שעות, להוציא את הדרכון ולעמוד בגאווה בתור של אנשים שהתמזל מזל והם

קראו עוד »
סוויטה
כאן מבו(גרים) בכיף

חופשה למבוגרים בלבד הפכה לטרנד שתופס תאוצה בכל רחבי העולם עם השנים, ולא בכדי. במציאות הנוכחית, כאשר הכל קורה כל כך מהר, קצב החיים הוא

קראו עוד »
חופשה כשרה בפראג

פראג נחשבת לאחת הערים היפות ביותר באירופה, ואפילו בעולם. מדובר בעיר היסטורית אשר מהווה את אחד ממקודי העלייה לרגל הגדולים בעולם, זאת לאור אין ספור האטרקציות, מקומות היסטוריים,

קראו עוד »