חיפוש

כאן מבו(גרים) בכיף

חופשה למבוגרים בלבד הפכה לטרנד שתופס תאוצה בכל רחבי העולם עם השנים, ולא בכדי. במציאות הנוכחית, כאשר הכל קורה כל כך מהר, קצב החיים הוא מהיר במיוחד, ואנשים עובדים ללא הפסקה כמעט בכל שעות היום – לפעמים מגיע הזמן בו צריך לעצור, לנשום עמוק, ולצאת למספר ימים ללא הילדים – רק אתם, בן הזוג או החברה, לפעמים במרחק של מספר שעות נסיעה בלבד.

 

זמן איכות

אם אתם נשואים ובעלי משפחה, וודאי אתם הסיטואציה הבאה מעט מוכרת לכם – השכבתם את הילדים לישון, בחרתם לכולם בגדים למחר ואפילו שקיות האוכל לבית הספר כבר מוכנות במקרר מבעוד מועד. הזמנתם מגש סושי מפנק הביתה, אתם מוזגים כוס יין ובדיוק מתלבטים באיזה סרט לצפות, על מנת לנצל את הזמן הזוגי הייחודי שלכם שדאגתם והתכוננתם אליו מבעוד מועד. אך פתאום הילד הקטן שלכם מתעורר בבכי, משום שחלם חלום רע ואינו מצליח להירגע. ובכן, הבכי שלו מעיר גם את הילדה הגדולה שיש לה מחר מבחן בחשבון, וגם הילד האמצעי מתחיל להתעורר לאט לאט.

מגש הסושי הגיע, הבית רועש, ו… נראה שהזמן הזוגי לא הולך לקרות בקרוב. לעיתים על מנת לייצר זמן איכות שכזה, "אין ברירה" וצריך לארוז מזוודה ולנסוע לבית מלון המיועד למבוגרים בלבד, שבו לא תישאר לכם אפשרות אחרת מלבד להשאיר את הילדים אצל סבא וסבתא, ולנסוע לזמן איכות המיועד רק לכם. זמן זוגי שכזה נחוץ לתחזוק מערכות היחסים, לצבירת כוחות, ולהגעה עם אנרגיה מחודשת אל הילדים האהובים שלכם.

 

למבוגרים בלבד, בגבולות המדינה

אם אתם מעוניינים לצאת לחופשה זוגית רק אתם ובן הזוג, או החברה הטובה מהעבודה, תוכלו לעשות זאת גם בישראל. המלון המוכר ביותר בישראל כאתר נופש המיועד למבוגרים בלבד, הינו מלון יערות הכרמל הידוע בזכות היותו מפנק ויוקרתי כל כך. חופשה כזו הנמצאת בין עצי היער, תעניק לכם שקט ייחודי, ספא עם עשרות טיפולים שונים, ברכות שחייה לצד חמאם וג'קוזי, חדרי אירוח מרווחים במיוחד, ועוד שלל פינוקים מיוחדים.

אם תרצו להגיע לאתר נופש יוקרתי גם הוא, אך במחיר נמוך יותר ללילה, תוכלו ללון במלון תמרין בראש פינה, הכולל סוויטות יוקרתיות המשקיפות על נופיה הקסום של הכינרת. אתר הנופש מציע ארוחות בוקר עשירות, בריכה גדולה, ומגוון אטרקציות קרובות למלון.

אם אתם חובבי חופשה פרטית בהחלט, הגיעו לגורדוניה במעלה החמישה, שם תוכלו ליהנות מדק עם בריכה פרטיים המיועדים רק לכם, וגם מהאט טאבי זוגי ומפנק במיוחד. אם תרצו לבקר באזור הדרום, תוכלו לבקר בהרודס ויטליס באילת הממוקם על חופי הים האדום, או להתפנק בספא קלאב בים המלח, המעניק חווית חופשה ייחודית בכך שהוא אינו מתיר שימוש בטלפונים ניידים, והוא מציע ספא ייחודי במיוחד, לצד שירותי בידור איכותיים.

 

זמן זוגי בסיני

גם בגן העדן של חצי האי סיני ישנם מספר מלונות המיועדים למבוגרים בלבד, כאשר המרכזי בהם הוא אתר הנופש ריקסוס שארם. האתר שוכן אל מול הים, נהנה מנוף ייחודי של עצי דקל, ומציע לאורחיו לא פחות מ- 7 בריכות שחייה, 7 מסעדות שונות, 9 ברים, ואפילו שירותים של משרת אישי תמורת תשלום נוסף. במלון זה תוכלו ליהנות מחדרי אירוח מפנקים הכוללים בין השאר גם מרפסת המשקיפה על הים, על הגינה או על הבריכה, והמלון מציע גם טיפולי יופי בספא המקום, פארק מים, חדר כושר, ועוד מגוון שירותים ייחודיים. בעת נסיעתכם למלון, זכרו להכין את המסמכים הדרושים לצורך תשלום אגרה לסיני, אותה תצרכו לשלם במעבר גבול טאבה.

 

נצלו את הרגע

אין ספק כי לינה באתרי נופש המיועדים למבוגרים בלבד עשויה להיות יקרה יותר, אך אם החלטתם לצאת לחופשה זוגית מפנקת שכזו, נצלו את ההזדמנות הזו כדי לחוות יחד רגעים רומנטיים עם בן הזוג, או רגעים מרגשים עם החבר או החברה, לצבור כוחות, ולחזור הביתה שמחים, רעננים ומרוצים.

בריכת שחיה

 

אולי תאהבו גם את

סירה
בחירות

האם יש משהו מרגש יותר מאשר להגיע לנתב"ג עם מזוודה שארזנו לפני כמה שעות, להוציא את הדרכון ולעמוד בגאווה בתור של אנשים שהתמזל מזל והם

קראו עוד »
חופשה כשרה בפראג

פראג נחשבת לאחת הערים היפות ביותר באירופה, ואפילו בעולם. מדובר בעיר היסטורית אשר מהווה את אחד ממקודי העלייה לרגל הגדולים בעולם, זאת לאור אין ספור האטרקציות, מקומות היסטוריים,

קראו עוד »
ויזה לילדים לארה"ב – מדריך

כידוע, מדינת ישראל היא בין המדינות הבודדות בעולם אשר קיימת חובה להוצאה של ויזה לכניסה לארה"ב, בכל שכבות הגיל, גם כאשר מדובר בתינוקות, פעוטות וילדים.

קראו עוד »