חיפוש

ההבדל בין מופע קסמים איכותי למופע זול

חיבה למוצרים ושירותים זולים היא חיבה ישראלית ותיקה ומוכרת, וכמובן שלעיתים קרובות היא מוצדקת לחלוטין. רצון לשלם את המחיר הזול ביותר מוביל הרבה פעמים לקבלת מוצר או שירות דומים אבל במחיר זול יותר. אבל לעיתים לא כך הוא הדבר והחתירה למחיר הזול ביותר משאירה אותנו עם מוצר נחות ולא איכותי. בכתבה הסברנו על ההבדל בין מופע קסמים זול למופע איכותי ומקורי. 

 

מופע קסמים איכותי לילדים ומבוגרים

כמובן שכמו בכל תחום ושוק אחר, גם בשוק הקוסמים אפשר למצוא לעיתים נדירות מופע איכותי במחיר זול מאוד. מקרים אלו יתקיימו בעיקר בגלל תמחור לא נכון או בעיית תקשורת כזאת או אחרת. אבל ככלל מופע קסמים לא יעלה פחות מ-1200 שקלים ויש כאלה שיעלו גם כפול ממחיר זה. מופע קסמים איכותי מתאים לכל הגילאים ולסוגים רבים של אירועים החל מימי הולדת וכלה באירועי חברה שונים.

 

קוסם מקצוען ומנוסה מול קוסם חובבן וחסר ניסיון

מופע קסמים איכותי הוא כזה שנערך על ידי קוסם שיש לו ניסיון והכשרה משמעותיים של שנים ארוכות. מופע קסמים שנערך על ידי קוסם חובבן וחסר ניסיון יהיה מלהיב הרבה פחות וסביר שייפלו בו תקלות כאלה ואחרות. בנוסף לכך, מופעים כאלה נוטים להיות דלים בתקציב של אביזרים, תפאורה וציוד.

לעומת זאת, מופע קסמים של קוסם מקצוען וותיק בתחום יהיה מלהיב בהרבה, הן מבחינת הקסמים עצמם והן מבחינת הקשר עם הקהל בהופעה. כמו כן, קוסמים מקצוענים נוטים להביא איתם ציוד ברמה גבוהה, שמשפיע על האיכות של ההופעה כולה.

 

הופעה עם תוכן מקורי מול תוכן גנרי

אחד הדברים החשובים בהופעת קסמים הוא שתוכנה והקסמים בה יהיו מקוריים מבלי שיהיה אפשר למצוא אותם בהופעות קסמים רבות. קוסמים מקצועיים שמעלים הופעות איכותיות, מארגנים הופעה מקורית שלהם, שאותה הם תכננו ויצרו בכוחות עצמם. לעומתן הופעות קסמים זולות יותר בדרך כלל יציגו תוכן גנרי יותר. הופעות שכאלה יהיו מוכרות לקהל מכיוון שהוא ראה דומות להם פעמים רבות בעבר.

 

הפעלה לקהל ומופע קסמים סוחף ובלתי נשכח

מופע קסמים איכותי, כזה שנערך על ידי קוסם מקצוען שיש לו תשוקה למקצוע, הוא מופע בידורי לכל דבר ועניין, וככזה הקשר בין הקהל לבין האומן המופיע הוא חשוב ביותר. בהופעות קסמים איכותיות, בניגוד לזולות, הקוסם יפעיל וילהיב את הקהל ויגרום לו להרגיש שהוא חלק מההופעה ממש. בנוסף לכך, חלק מהקוסמים ברמה גבוהה מחלקים מזכרות בסיום ההופעה.

 

מה ההבדל בין מופע קסמים זול למופע איכותי – סיכום

הרצון להשיג את המחיר הזול ביותר הוא רצון ישראלי מוכר עד כדי כך שנעשו עליו אין ספור בדיחות ומערכונים. עם זאת כשמדובר בהופעת קסמים, מחיר זול בדרך כלל משמעו הופעה ברמה נמוכה יותר. לכן כדאי להשקיע קצת יותר בכדי לקבל מוצר טוב יותר.

מופע קסמים

אולי תאהבו גם את