חיפוש

למה מפיקים של אירועי ענק אוהבים את הפריטים הקטנים?

השלמות, כך סוברים, אינה פונקציה של הדברים הגדולים בהכרח, היא מושתתת בהחלט על הפריטים הקטנים. קחו לדוגמה את ההופעה שלכם, לפעמים כל ההבדל טמון באקססורי קטן, אך משמעותי עד מאוד ללוק, זה נכון לגבי עיצוב הבית, וכן, גם לגבי הפקה של אירועים גדולים. חברים, שימו דגש על החלקים הקטנים באירוע, הם מרכיבים את הדבר השלם, והופכים כנס – מבינוני לפרפקט.

 

מארגנים אירוע? אנחנו יודעים שאתם עסוקים עד למעלה מהראש!

אבל למרות זאת בחרנו לגזול 3 דקות מזמנכם לקריאת הפוסט הזה, אנחנו פשוט חושבים שהוא חשוב מדי מכדי שתפספסו אותו, גם בלהט העשייה הקדחתנית שלכם. בטח הספקתם כבר להזמין אולם או גן אירועים מרשים, דיברתם עם קייטרינג וסגרתם את עניין המוזיקה עם חברת דיג'יי מקצועית – כל אלו חשובים בהחלט, ובלעדיהם האירוע יהיה חיוור וחסר טעם. אולם אנו באנו להעיר את תשומת ליבכם, דווקא לפרטים המשלימים של האירוע, אלו שיוצרים את האווירה ומהווים חלק בלתי נפרד מהקונספט.

 

אל תוותרו על תגי שם!

באירוע שיווקי גדול, רוב האנשים הם מוזמנים אקראיים שאינם מכירים זה את זה בשמות, כדי להפוך את הכנס לאירוע מגובש ואטרקטיבי יותר, חשוב לצייד את האורחים בתגים עם שם. לאקט הזה יש 2 תועלות:

  1. המוזמנים יחושו שייכות לאירוע, שכן הוכן עבורם תג ייחודי.
  2. המוזמנים יוכלו להכיר זה את זה ולפתח קשרים עסקיים או ידידותיים.

לתגי שם יש השפעה על אווירה חיובית באירוע, אחד הפרמטרים החשובים להצלחתו.

 

העניקו מזכרת ממותגת למוזמנים

זה נכון, אתם משקיעים תקציב אדיר בהפקת האירוע, בהזמנת קייטרינג יוקרתי, בעיצוב המקום ובתוכנית עוצמתית, אולם דווקא בגלל זה, חשוב שלא תפספסו את הפרט הקטן הזה: אנשים צריכים ללכת עם הכנס שלכם הביתה! כדי שהוא לא ישקע בתהום הנשייה, חשוב שתציידו אותם במזכרת עם לוגו של המותג שלכם. זהו אקט שיווקי אפקטיבי, שכן האורחים מרגישים מורווחים, והופכים להיות שגרירים של המותג שלכם, כאשר מזכרת כמו מחזיק לטלפון, מלווה אותם משך כל שעות היום.

 

למה? כובע!

כובע הוא אלמנט קטן אך בולט, והוא בהחלט צועד בראש, בכל הנוגע לשיווק ולהטמעת מסרים באירועי חברה והשקה. ניתן להעניק כשי אטרקטיבי, כובע בהדפס של לוגו החברה, או של סלוגן אותו תרצו להטמיע בקרב הקהל. כך אתם מרוויחים לקוחות מרוצים שמבסוטים מהצ'ופר השימושי, מרגישים יותר שייכות חברתית, והולכים הביתה עם כובע שהוא בעצם לוח פרסומי לכל דבר ועניין.

 

מנות אישיות בבר

חוץ ממנות היוקרה הגדולות, אנשים אוהבים "לחטוף" גם מנות בופה קטנות ואישיות, אלו יכולים להיות פטיפורים מגניבים, פשטידות אישיות או קעריות סלט קטנטנות בעיצוב מרשים. האורחים ייהנו במהלך האירוע לנשנש תוך כדי שיחה עם מכר איזו מנת סושי מעוצבת היטב, או מיני-עוגות בעיצוב מפתיע. השקיעו במנות הקטנות, יש להן סטייל, והן מפנקות עד מאוד.

 

השקיעו בלבוש של האנשים המייצגים

בתוך קלחת העבודה הגדולה, מיתוג הלבוש של מארגני האירוע, מנהלי החברה או אנשי היח"ץ, עלול להישכח. בשביל זה באנו להזכיר: חשוב מאוד למתג את דמויות המפתח באירוע, באמצעות חולצות מודפסות או תגים יוקרתיים, זהו חלק בלתי נפרד מתהליך השיווק, כך אתם נתפסים כחבר'ה רציניים שיש להם מה למכור – בעיני המוזמנים.

 

כנס ענק – הפרטים הקטנים

סוף פסוק: כאשר מתכננים אירוע גדול, חובה להתמקד גם בפיצ'יפקס הקטנים, במזכרות ובמנות הקטנות, הן אמנם נראות העלות חשיבות מינימלית, אולם בפועל הן משפיעניות גדולות על הצלחת האירוע.

לכל סוגי המתנות שתוכלו לדמיין – פשוט צרו קשר עם מילמן דור ההמשך ומשם השמיים הם הגבול

אירועים ענקיים

אולי תאהבו גם את