חיפוש

הפעלות לאירוע חברה

אירועי חברה הם מסוג האירועים שאמורים לחבר בין כמה חברים בקבוצה מסוימת. זאת, באמצעים שונים הכוללים פעילויות משותפות וכן מששחקי חברה, הפעלות ופעילויות משותפות אחרות. משחקי חברה כשלעצמם, נועדו להביא את המשתתפים בהם לתובנות או למסקנות מסוימות, שעשויות להוות מצה להמשך דיון בסוגיות ספציפיות. מה הקשר בין משחקי חברה להקניית ערכים ותובנות למשתתפים בהם? אילו הפעלות לאירועי חברה משלבות בין חיזוק הקשרים החברתיים, הגדלת ערך הסיוע ההדדי והפקת הנאה צרופה? התשובות להלן – כדאי להמשיך ולקרוא.

כיסאות מסודרים לאירוע חברה

משחקי חברה והקניית ערכים ותובנות למשתתפים

אחד מסוגי ההפעלות שמדריכים בתנועות הנוער, כמו גם בקורסים צבאיים ואחרים, אוהבים במיוחד, הינו סוג ההפעלות החותר להכיר בחשיבות של העזרה ההדדית והצורך לעזור לחלשים. לצורך כך הומצאו על ידי מומחים לדבר משחקים שכל התוחלת שבהם הינה הקניית ההבנה באשר לחשיבות של העזרה ההדדית. משחק שחותר להשגת המטרה הוא חלוקת המשתתפים לזוגות, כאשר עיניו של האחד קשורות ורגליו של האחר קשורות גם הן.בנוסף, קשורים שני בני הזוג זה לזה או זו לזו, כאשר חובתם להסתייע איש לרעהו לעבור את מסלול המכשולים בהצלחה. רק אם יסייעו איש לרעהו, יוכלו לחצות את המכשול.

סוג נוסף של הפעלה הוא מבודח יותר, ויותר מאשר רומז לניצול המתח המיני. שני בני זוג אמורים להרים בלון מהרצפה אל השולחן, תוך שאסור להם להסתייע בידיים . המשמעות היא שהם ישתמשו בחלקי גוף אחרים, מתוך תקווה (שבדרך כלל מתממשת) שייווצרו מצבים מביכים. בדרך כלל נבחרים לצורך המשימה בני זוג, או גבר ואישה שאינם בני זוג בהכרח. הפעילו הזאת אמורה להימשך זמן מה, ולזכות את הזוג הזוכה בפרס שעשוי להיות גם הוא היתולי ומצחיק.

אטרקציות נוספות לאירוע חברה – הופעה פרטית של מנטליסט לכל אירוע – לחצו כאן.

 

סטנדאפיסט לאירועים והתרומה שלו להצלחת הערב

סטנדאפיסט לאירועים הוא בעל מקצוע שהמטרה שלו היא להצחיק את הקהל מצד אחד, ויחד עם זאת להעניק לו גם ערך מוסף מסוים יחד עם תוכנית הבידור. סטנדאפיסט לאירועים גידי ליבנה מציע תוכנית אמנותית איכותית, שתהפוך כל ערב וכל מפגש חברתי לחוויה ייחודית שלא תישכח במהרה. לפני שהתוכנית תצא אל הפועל, תיערך פגישה בין האמן לבין הנציגים המארחים המוציאים את האירוע החברתי אל הפועל. אם מדובר בקבוצת משתתפים הומוגנית, יהיה צורך ללמוד ולהכיר את המנטאליות של הקבוצה ואת הנפשות הפועלות בה. זאת, במטרה להפוך את הערב החברתי לאישי יותר, ומדבר יותר לחבורת הנוכחים באירוע.

סטנדאפיסט לאירועים עשוי להיות הפתרון המושלם שיאפשר לנוכחים באירוע לנוח מצד אחד, אבל להמשיך ולשמור על קשב מצד שני. שמירה על הקשב והריכוז באירוע צריכה להביא לידי כך שהמנחים לא יאבדו בשום שלב את האפשרות להפעיל את הקהל. אם יש לך עניין ליצור אירוע חברתי איכותי שיניב ערך מוסף גבוה למשתתפים, סטנדאפיסט גידי ליבנה הוא התשובה. אפשר וכדאי ליצור קשר כעת ולקבוע את המועד הרצוי לכם להופעה שכל הנוכחים יזכרו לאורך זמן.

אולי תאהבו גם את