חיפוש

3 דגשים לפני שאתם רוכשים רהיטים לבית החדש

רכישה של רהיטים לבית חדש זה לא עניין של מה בכך.

שכן, אתם צריכים לדעת כל מיני דגשים שיאפשרו לכם להיות בטוחים שבחרתם נכון.

כדי שלא תמצאו את עצמכם עם ריהוט שלא תואם לכם ולצרכים שלכם, כדאי שתקראו את המדריך הנוכחי ותגלו את 3 הדגשים שישנו את הרגלי הקנייה שלכם

בכל הנוגע לריהוט ויקנו לכם עיצוב, נוחות וביטחון.

 

המומחים שסייעו בכתיבת המדריך הנוכחי

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 הדגשים שישנו את חייכם, אנחנו מוכרחים לציין בפניכם שאת המדריך הנוכחי לא כתבנו לבד. בחרנו להיעזר באנשי מקצוע שבקיאים בתחום. מדובר באנשים שעוסקים כבר שנים בתחומים הבאים:

  • מעצבי פנים
  • מעצבי סלונים
  • מעצבי רהיטים

ביקשנו מהם לציין בפנינו את כל הדגשים שלדעתם כל קונה צריך לדעת רגע לפני שהוא מביא לבית שלו ריהוט חדש וקיבלנו את 3 הדגשים הבאים:

 

דגש מספר 1  – התאמה לבית הקיים

אם אתם קונים רהיטים לבית קיים (כלומר, כשלא מדובר בבית חדש מהניילונים), אתם צריכים לשים לב לעיצוב הנוכחי. שכן, כבר יש לכם את הסגנון שלכם, הצבעים ששולטים בסלון יעזרו לכם להתאים שולחן סלון מודרני, בחדרים או במטבח ואתם צריכים להיות בטוחים שאתם קונים ריהוט שתואם לקו הקיים. כדי שתוכלו להיות בטוחים שיש התאמה, אתם צריכים לצלם את החלל הנבחר מכל מיני זוויות. חשוב שתערכו גם סרטוני וידאו וגם תמונות סטילס. כך תוכלו לבצע בהמשך את ההתאמה ברמה הגבוהה ביותר.

 

דגש מספר 2 – בחינת צבע דומיננטי

לאחר שתערכו צילום של החלל הנבחר, אתם צריכים לבדוק באופן מעמיק מהו הצבע הדומיננטי שקיים בו. יש מי שהצבע הדומיננטי אצלם בסלון הוא שמנת, סגול חציל, צהוב חרדל ולעיתים אף גוונים שונים של עץ. חשוב שתשימו לב מהו הצבע השולט ואם מדובר בעץ, כדאי שתבחרו ברהיטים בעלי עץ בגוון דומה, כדי שתוכלו לשלב את הרהיט בסופו של דבר באופן הטבעי ביותר. כך שייראה כאילו רכשתם אותו ביחד עם כל הריהוט שכבר קיים במקום.

 

דגש מספר 3 – האיכות

חשוב מאוד שתבדקו מראש שאתם עורכים את הקנייה של הריהוט דרך חנות שידועה כאיכותית. שכן, כשאתם קונים רהיט, אתם רוצים להיות בטוחים שהוא צפוי להחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות. אם אינכם מכירים חנות שכזו, אתם יכולים לערוך חיפוש ברחבי האינטרנט ולחפש המלצות באמצעות קבוצות פייסבוק או באמצעות קריאה של חוות דעת שנכתבו על חנויות שונות בגוגל (באמצעות לשונית ביקורות).

 

כמה מילים לפני סיום המדריך

כעת אתם יודעים מהם 3 הדגשים שאתם צריכים להכיר רגע לפני שאתם מבצעים רכישה של רהיטים עבור הבית החדש שלכם. בשלב זה, אתם יכולים להתחיל ברכישה ולשים לב שאתם נותנים תשומת לב מספקת לכל הדגשים שנכתבו לעיל. מאחלים לכם רכישה מהנה ונכונה! תיהנו מהריהוט החדש!

חלל ביתי

 

אולי תאהבו גם את

חדר רחצה
4 פריטי חובה לאמבטיה

האמבטיה, למרות היותה מקום לא גדול במיוחד היא חדר עם לא מעט ציוד. כדי לא ליצור מצב שבו האמבטיה שלנו עמוסה מידי, חשוב לבחור את

קראו עוד »
כספת עם מנעול
איך לבחור קוד חזק למנעול?

למרות שבעידן המודרני שבו אנחנו חיים אנחנו מאוד רגילים לראות מנעולים שעובדים תוך זיהוי העיניים שלנו או טביעת האצבע, אנחנו רואים שיש גם מנעולי קומבינציה

קראו עוד »
חנות
4 יתרונות ברשתות צל לבית

הקיץ הישראלי מביא איתו שמש קופחת שמקשה על השהייה בגינה. כאשר אנו מעוניינים לשבת בקיץ בגינה, לעשות על האש או להזמין אורחים, אנו עלולים לסבול

קראו עוד »