חיפוש

מתי אזדקק לטכנאי דוד שמש

אם בכל יום אתם מדליקים לזמן ממושך את הדוד שלכם ובכל זאת אין מים חמים במקלחת או שהם נגמרים באמצע יתכן ויש לכם בעיה בדוד ותזדקקו לעזרתו של טכנאי דודים.

חלק מהבעיות יאלצו אתכם להחליף דוד, אך ישנן בעיות שיפתרו בעזרת תיקון המתבצע על ידי בעל מקצוע המוסמך לכך.

במדריך זה נספק עבורכם את המידע הנדרש על תיקון ותחזוקת דודי שמש ועל המקרים בהם תצטרכו לקרוא לטכנאי.

 

הכנות שיש לבצע לפני שמזמינים טכנאי

אם המים לא מתחממים כראוי, יתכן ונצבר לכלוך על קולטי השמש של הדוד שלכם המונע מהם לחמם את הדוד. אם אין בכך סיכון, עלו לגג ונקו את קולטי השמש בעזרת מים וסמרטוט או ספוג. אם חל שיפור משמעותי בחימום המים כנראה שהלכלוך הוא הבעיה. במידה ולא, ככל הנראה תצטרכו לקרוא לטכנאי.

 

בעיות המצריכות תיקון דוד השמש על ידי טכנאי

כאמור, לא כל בעיה בדוד שלכם תאלץ אתכם להחליף דוד שמש. אלה הן בעיות נפוצות שטכנאי דודים יוכל לתקן עבורכם מבלי להחליף את הדוד:

 

נזילות מים:

נזילת מים עלולה לקרות עקב איטום לקוי של מתקן המערכת החשמלית. זוהי בעיה שטכנאי דודים יוכל לפתור, אך מומלץ להזמין את הטכנאי במהירות האפשרית מכיוון שרטיבות עלולה ליצור בעיות נוספות שיהיה קשה להתמודד איתן.

 

קצר בחימום:

קצר בחימום נוצר לרוב עקב הצטברות אבנית בדוד. בעיה זו ניתן לפתור על ידי החלפת המסנן או ניקויו באופן יסודי. בכל מקרה אלה הן פעולות שעל טכנאי הדודים לבצע.

 

בעיות המצריכות החלפת דוד

למרבה הצער, ישנן בעיות שטכנאי דודים לא יוכל לפתור על ידי תיקון הדוד ושיחייבו אתכם להחליף לדוד חדש. אלה הן מספר בעיות כאלה:

 

נפח דוד לא מתאים:

התאמת נפח הדוד למספר הנפשות החיות בבית הוא קריטי לעבודה יעילה של הדוד. נפח דוד קטן מדי לא יספיק למים חמים בכמות מספקת, ואילו נפח דוד גדול מדי יגרום לכך שייקח לדוד זמן רב לחמם את המים. באופן כללי, לעד שלוש נפשות יספיק דוד בנפח 80 ליטר, ואילו לעד חמש נפשות יתאים נפח דוד של 120 ליטר. לכמות נפשות גדולה יותר תצטרכו נפח דוד גדול יותר.

 

דוד שמש ישן:

דודי שמש לא חיים לנצח, ואם הוא ישן לעיתים הפתרון יהיה פשוט להחליף אותו.

 

נזק בגוף הדוד:

סדק בדוד או פיצוץ של הדוד הן בעיות שיאלצו אתכם להחליף לדוד שמש חדש.

 

פרטים על טכנאי דוד שמש מומלצים

אם אתם זקוקים לשירותו של טכנאי דוד שמש, תוכלו למצוא את בעל המקצוע המתאים באתר מים חמים – טכנאי דודים. האתר מרכז טכנאי דודים מכל חלקי הארץ המתמחים במגוון פעולות הקשורות לדודים, כולל התקנת דודים, ניקוי דודים, תיקון דודים ועוד.

 

בדיקה של קולט

אולי תאהבו גם את

חדר רחצה
4 פריטי חובה לאמבטיה

האמבטיה, למרות היותה מקום לא גדול במיוחד היא חדר עם לא מעט ציוד. כדי לא ליצור מצב שבו האמבטיה שלנו עמוסה מידי, חשוב לבחור את

קראו עוד »
כספת עם מנעול
איך לבחור קוד חזק למנעול?

למרות שבעידן המודרני שבו אנחנו חיים אנחנו מאוד רגילים לראות מנעולים שעובדים תוך זיהוי העיניים שלנו או טביעת האצבע, אנחנו רואים שיש גם מנעולי קומבינציה

קראו עוד »
חנות
4 יתרונות ברשתות צל לבית

הקיץ הישראלי מביא איתו שמש קופחת שמקשה על השהייה בגינה. כאשר אנו מעוניינים לשבת בקיץ בגינה, לעשות על האש או להזמין אורחים, אנו עלולים לסבול

קראו עוד »