חיפוש

האם הר הכסף באמת יכול לאתר לכם חסכונות אבודים?

לעשות חיסכון זה משהו שכולנו חושבים עליו בשלבים שונים של החיים, כי למה לא בעצם? זה לא משנה אם בסופו של דבר תשתמשו בחיסכון כדי לממן את חייכם, את הלימודים של הילדים או כל דבר אחר, כי מה שבטוח זה שכשיש לנו חסכונות אנחנו מרגישים רגועים יותר. אם זה המצב, איך יכול להיות שאנשים עושים חסכונות ושוכחים מהם בכלל? יחד עם זאת, ולמרות התלות שלנו בכסף לצורך קיומנו, אנשים רבים פותחים חסכונות ולא זוכרים זאת אחרי שנים. האם זה אומר שהכסף הזה אבד לעד? התשובה היא לא, כי בעזרת הר הכסף כל אחד מאיתנו יוכל לאתר את כל הכספים האבודים שלו.

 

האם זה באמת עובד?

 

התשובה היא חד משמעית כן. ראשית, כדאי שתדעו שהמקור של הר הכסף הוא למעשה יוזמה של ממשלת ישראל. המטרה כאן היא לעזור לאנשים כמוכם – שאולי יודעים שיש להם איזה חיסכון אבוד אבל אין להם מושג איך לאתר אותו. לכן, אם גם אתם רוצים לעשות סדר בדברים ולקבל דו״ח מדויק לגבי המצב, כל שעליכם לעשות זה רק לפנות אל הר הכסף ולבקש שיעשו עבורכם את החיפוש. החיפוש מתבצע בימינו בעזרת מערכת ממוחשבת יעילה ומהירה, אך שתוך זמן קצר תקבלו דו״ח מפורט עם כל החסכונות שאולי בכלל לא ידעתם שיש לכם.

 

האם הפרטיות שלכם תיפגע?

 

בדרך כלל כדי לקבל את המידע מהר הכסף אתם לא צריכים לתת יותר מידי פרטים אישיים שלכם. מדובר על השם, שם המשפחה ומספר תעודת הזהות, אך בכך יסתיימו הדברים. איש לא יבקש מכם את מספר חשבון הבנק שלכם ואף אחד לא יוכל לגנוב מכם בדרך את כספי החיסכון שלכם, כך שאין סיבה לחשוש מהעניין הזה. כמו כן, לא כדאי שתדחו את הבירור, כי אפילו אם תחליטו בסופו של דבר להמשיך ולחסוך את הכסף, לפחות תדעו איפה אתם עומדים ועל איזה סכומים מדובר. עבדתם בוודאי לא מעט כדי להצליח לחסוך את הסכומים הללו, אז למה שלא תאתרו את כל המידע בנושא ותדעו על כמה כסף מדובר?

 

לפרטים ומידע נוסף: https://silver-mountain.co.il.

 

 

אולי תאהבו גם את

מי זכאי להחזר מס?

מדינת ישראל היא אחת המדינות היקרות ביותר בכל הקשור לשיעור המס שנאלץ כל אזרח במדינה לשלם. אמנם שיעור המס מותאם לגובה ההכנסה של האדם ועדין,

קראו עוד »
מה זה IRS ומה תפקידו

רשות המיסים האמריקאית ידועה גם בכינוי המפורסם IRS שהוא למעשה ראשי התיבות למילים  Internal Revenue Service – שירות הכנסות הפנים. התפקיד העיקרי והמוכר ביותר של

קראו עוד »